reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Holubčík

Peter Holubčík

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek vnímajúci svet okolo so všetkými jeho radosťami aj starosťami. Colloquium cognitionis fundamentum est... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Spomienka na jedného človeka

Peter Holubčík

Spomienka na jedného človeka

Prológ: Hneď na úvod chcem povedať že nechcem písať článok plný pátosu a ľútosti. Spomienkou na jeden tragický deň a poctou jednému človeku chcem zároveň poukázať na to že...na Slovensku je to proste tak...

  • 23. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 944x
  • 7
Moje tri detské dilemy

Peter Holubčík

Moje tri detské dilemy

Tak som mal opäť jednu z mnohých premýšľacích chvíľ, tento krát som vynechal témy ako problémy globálneho otepľovania, či bol Lee Harvey Oswald vinný, alebo kedy sa už konečne dozviem sekvenciu DNA ktorá je zodpovedná za moju neurčitú zeleno-šedo-hnedú farbu očí.

  • 14. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 722x
  • 4
Nie sme predavači v bielych plášťoch

Peter Holubčík

Nie sme predavači v bielych plášťoch

Som lekárnik...

  • 12. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 635x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu